Gårsdagen

Det var en fin dag ute i går – eller i alle fall helt til jeg kom meg ut døra, virker som solen bare vil vekk hver gang jeg kommer meg ut for å slappe av i solen…
Dagen startet slik, jeg spiste en god frokost med skyr musli og banan. Etter hvert kom jeg i gang med lesingen, men fant fort ut at jeg ville ut å lese. Så jeg stakk ut for å lese. Jeg hadde med meg håndkle å sitte på, vann og bok. Herlig! Og etter 40 minutter(hadde flaks, solen ble litt lengre enn vanlig) forsvant solen :(… Så jeg stakk inn igjen… Leste ferdig dagens plan og sovnet med hodet på skrivebordet. Jeg handlet inn litt mat og nødvendigheter før jeg spiste middag bestående av kjøttpølse med litt bolognesesaus, raspet kål og gulrot. Jeg spiste etter en stund desserten min, jordbær og sukrin …. Mmmmm…. Resten av dagen(det som var igjen av dagen) fra klokken 19.00 av så jeg på tv-serier og slappet av, før jeg plutselig ble sulten igjen!
Jeg spiste en skyr og pære, og liitt sjokolade med 70% kakao 🙂

This slideshow requires JavaScript.


Det var dagen min! Jeg sovnet igjen i 22.00 tiden, enda til at jeg sov i nesten 1 og en halv time midt på dagen…

Legg igjen en kommentar

