Vårsommer følelse

Ååå du så herlig 🙂
Jeg har ikke fått kommet meg ut mye de siste ukene, ikke mer enn jeg har måttet, i dag har jeg også bare vært ute på min lille daglige tur, selvom den bare var til busstoppet var det fint! Jeg elsker stavanger!!! 🙂
Ikke verdens beste bilde, men det beskriver i allefall at våren forlengst har kommet og at sommeren er på vei 🙂
I går var det t-skjorte vær og jeg satt ute litt i solen før det ble overskyet. Det er desverre ikke like fint vær i dag, men godt og værm er det i alle fall – også lukter det så friskt på grunn av regnet som har skyllet vekk ett par dagers «sjit».
Jeg gleder meg veldig til flere sommerlige dager og håper det blir mangen av dem i sommeren som kommer =)

Klem<3

Legg igjen en kommentar

