I dag…

Jah, hva skal jeg si… =)
Dagen har altså vært så lang at jeg såvidt husker morgenen! Jeg våknet midt på natten og sovnet ikke igjen før klokken var 05.30. Så stod jeg opp igjen klokken 09.00. Synes jeg husker å ha spist to skiver, jah, med ost på.
Jeg var på mitt ukentlige besøk hos legen, der de stakk meg i armen. Deretter spiste jeg ett par sunne pølser og polarbrød med ost (liker ost) =)
Jeg tok turen til akupunktør og ble stukket enda mer med nåler. Etter dette var jeg relativt døsig og trøtt – som om jeg hadde sovet i flere timer, enda til jeg bare lå der i 25 minutt. Jeg spiste en «nudelsalat» på Café ekspressen, klarte bare 1/3 av denne, men spiste opp all kyllingen for å få i meg nok proteiner(selvom jeg ikke trener…).
Jeg handlet inn litt mat. Gikk hjem. Spiste 3 knekkebrød med «kyllingfiletpålegg». I alt dette har jeg også fått lest ut det ene kompendiet på treningsveileder (øvelses heftet) og litt på det andre kompendiet. Bittelitt i boken ble også lest.
Nå er jeg trøtt!

God natt alle sammen =)
PS. Dette var kanskje et høyst uinteressant blogginnlegg…

Legg igjen en kommentar

