A-menneske!

Tenkte jeg skulle sove ut i dag, fikk sikkert gjort det og men allikevel stod jeg opp halv 9…. Fra nå av kan jeg bare planlegge å stå opp tidlig, så kanskje jeg står opp sent 🙂 Nei, jeg er nok mer et A-menneske og liker å stå opp tidlig! 🙂

Frokosten min ble den samme som i går, bare jeg hadde med to ekstra knekkebrød med kyllingpålegg og isbergalat på. 🙂
Lunsjen min ble også som i går, hehe vanedyr eller? Nei, jeg må bare kvitte meg med ting som er i kjøleskapet for i dag reiser jeg til kjæresten min for å slappe av.


Maten jeg hadde med meg i går på kurs va fruktsalat med ekstra mango (naaam!) to tine yoghurter og bixitbar 🙂
Dette var enkelt og godt, jeg var faktisk mett helt til i dag morges og! Begynner å venne meg litt mer til mindre mat (det vil si mindre snop og snacks…) og det er et godt tegn 🙂

Vi snakkes da 🙂
Tenker jeg er hjemme igjen til tirsdag!

One response to “A-menneske!

Legg igjen en kommentar

