God Morgen :)

Jeg fikk en veldig god nattesøvn denne natten – og jeg kjente jeg trengte den sårt!
Allerede i dag har jeg fått vært hos legen og fått sjekket ryggen, legen sa at det mest sannsynlig er fordi ryggen prøver å holde seg rett mens hoftebøyerne vil holde seg minst mulig utstrekket for å lege sår. Eller har vi testet lever og nyrer bare for å være sikre på at det ikke er noe verre. Dette får jeg ikke svar på i dag.

Ellers har jeg har spist 2 egg og havrepolarbrød til frokost i dag 🙂

Legg igjen en kommentar

