Lang dag!

Dagen startet som nevnt i tidligere innlegg med et brak – hadde skikkelig hodepine. Denne gav seg litt i løpet av dagen, men jeg føler at kroppen min har reagert svært dårlig i forhold til hvordan jeg så for meg formen skulle være. Formen var faktisk så ille at jeg vurderte å bare droppe hele undervisningshelgen.
Jeg sendte en mail der jeg beskrev situasjonen min med legeerklæring som vedlegg. Jeg spurte kort fortalt om det var mulig å slippe unna praksis i og med at jeg ikke kan løfte tungt eller trene på 1 måned.
Svaret jeg fikk til dette var at de anbefalte meg å ikke fullføre studiene så tidlig etter operasjonen og at jeg kunne ta kurset til høsten uten ekstra kostnader. Det var jo ikke planen min… De forklarte også at det var mulig å få to hele dager fri eller fire halve dager fri, disse dagene vurderer jeg nå å ta i bruk. Slik at jeg går i morgen og tar meg helg. Jeg har da hatt 80% oppmøte som er den godkjente grensa! Ellers følger jeg bare godt med i praksis og deltar mest mulig i teorien.

Jeg kjente jeg ble ganske sur da de skrev til meg at de ikke ville anbefale meg å fortsette kurset på dette tidspunktet. Tror først og fremst det var derfor jeg bet tenna sammen og gikk allikevel.
Nå får vi da se hvordan formen er i morgen, akkurat nå er den ganske så langt nede i havbunnen!
Det har vært en lang dag, og jeg er glad jeg kan sove nå! 🙂

Vi snakkes 😉

Legg igjen en kommentar

