Hodepine…

Var ikke bare dette jeg har hatt i løpet av kvelden/natten. Jeg har hatt vondt i magen, ryggen, begge lysker, og i hode. Som om det ikke var nok har jeg vært så kvalmen at jeg bare ville sove på badet, ja også tulla hjertet mitt litt, men jeg var ikke sikker på om det var i en drøm eller om det var ekte… håper inderlig det var en drøm! I dag morges fikk jeg nok, og tok to paracet for hodet, som da var det verste gjennom natten. Disse har funket liitt.
Så en trøtt Ingrid kommer seg opp til rimelig tid og prøver å bli frisk i alle kroppsdeler som velger å svikte, det i tide til undervisning som starter klokken 16.00.

Beklager litt klagende innlegg for tiden, men det er faktisk ikke bare bare å operere, man blir ikke frisk med en gang tydeligvis. Jeg hadde nok for høye forhåpninger. Men men… 🙂 Det kommer seg med tiden! 🙂
Ellers i dag har jeg bare fått i meg 2 bixitbarer med blåbær i, og en banan. Orker ikke å tenke på å lage mat en gang.

Jeg skal prøve å holde dere oppdatert i hva som skjer i kveld med undervisning og hvordan jeg blir plassert her. 🙂

Klem til alle dere ❤

One response to “Hodepine…

  • jody8789

    Eg fortalte deg jo at det tok 6 uker før eg klarte å trene. er jo en stor operasjon og du må bare la kroppen slappe av! Håper du blir bedre om ishe så lenge!

    kose deg på forelesning/kurs!

Legg igjen en kommentar

