Langflat

Det er omtrent alt jeg har gjort i dag, ligget langflat på sofaen og ikke gjort noe! Har ikke vært helt i form i dag, lyskene er smertefulle (ganske store blåmerker på hver side) og ryggen har omtrent tatt kvelden for meg. Så om du noen gang er misunnelig for at noen får ligge langflat på ryggen i 12.5 timer for all del ødelegg ryggen deres! 😉
Lurer bare på hvordan jeg skal klare helgen – tror jeg skal kreve en god kontorstol i steden for de harde stolene som ellers blir brukt.

Regner med at formen kommer seg. En liten oppdatering ellers da er at hjertet mitt har kjentes helt fint ut – kun noen små «etterskjelv» etter operasjonen, men det sa doktorene var normalt! INR-verdien min er på 3.0 noe som tydeligvis var bra, jeg skal gå på marevan de neste tre månedene og må derfor ta blodprøver hver uke enda.
Jeg kan ikke sette meg ned på huk, øke pulsen og holde meg ganske rolig (kanskje et par småturer) ut uken. En hel måned skal det ta før jeg i det hele tatt kan begynne å tenke på trening… 😦 Jeg kjenner jeg sliter med motivasjonen til å opprettholde* (*les; Må begynne fra scratch innen kosthold altså) et relativt sunt kosthold etter operasjonen nettopp på grunn av at jeg ikke får lov til å trene… Det er lenge siden jeg har spist så usunt som jeg gjør nå! Så når jeg kommer tilbake til litt trening og gamle rutiner igjen skal vi nok se at kostholdet kommer seg også, men inntil videre spiser jeg relativt sunt og unner meg en godbit en gang i blant.

Dagens kosthold:
Frokost 2 knekkebrød med sunn ost og salami, servert med paprika og agurk
Lunsj det samme som frokost
Middag En god og sunn lapskaus med masse grønt og pølser
**Dessert en sandwich is *kremt*
Det er hva jeg har spist så langt.

Vi snakkes 🙂

Ps. Har ikke bilder på denne pcen, er kjæresten min sin, og jeg er ikke hjemme før i morgen…

One response to “Langflat

Legg igjen en kommentar

