Update herfra.

Heihei 🙂
Tenkte jeg kunne oppdatere litt mer på denne fronten. Jeg har egentlig ikke så mye mer å si om operasjonen – men om du har spørsmål angående operasjonen så er det bare å skrive i kommentarfeltet og jeg svarer. 🙂

Jeg har hatt store smerter i rygg og i begge lyskene mine som følge av operasjonen og har nå fått smertestillende som faktisk skal hjelpe! Så vi får nå se hvordan det går 🙂 Ellers har jeg undervisningshelg denne helgen- det blir interessant og se hvordan dette går, planen var egentlig at jeg og medelevene skulle teste makspulsen- men jeg står nok på sidelinjen og tar notater. 🙂

Ville bare oppdatere litt her – men hadde visst ikke så mye å skrive enn dette, Så until next time 🙂

Legg igjen en kommentar

