Da var det over!

Eller i alle fall for denne gang. Jeg vet ikkje om hjertet mitt er helt friskt før om 3 måneder.
Operasjonen gikk ikke som forventet. Jeg hadde regnet med at det skulle to til fire timer, men lå på operasjonsbordet i seks og en halv time. De skulle som sagt i tidligere innlegg brenne vekk nervetråder som skapte disse forstyrrelsene, det var disse som var vanskelige å komme til, de lå langt inne i venstre forkammer. På grunn av dette tok det lengre lengre tid enn forventet. Om de hadde gjort feil måtte jeg gått på antikoagulerende midler resten av livet. Men nok om det!

Glad det er over, det var en smertefull opplevelse og jeg håper jeg slipper å oppleve det igjen! Puh!

Legg igjen en kommentar

