RED

I går så jeg og familien til kjæresten min på RED – Retired Extremely Dangerous, en morsom og actionfyllt film 🙂
Bilde av cover...Den handlet om pensjonerte CIA agenter som plutselig blir forsøkt drept.. Kan ikke fortelle mer, du må nesten se den selv 🙂 veldig bra.
(En actionkomedie)

Jeg stod opp klokken 09.00 i dag og det er siste dag med «ferie» for i morgen starter jeg opp lesingen min igjen. Så denne dagen skal tilbringes på en holme med kjæresten og hans familie og grilling 🙂 Gleder meg, og håper at formen holder seg i dag.

Hva skal dere gjør i dag? 🙂

Vi snakkes!

Legg igjen en kommentar

