Operasjon: Ingrids hjerte -5 dager

Herreminhatt!
Nå er det ikke lenge igjen til operasjonen… Om fire dager reiser jeg og mamma opp til Bergen og om kun fem dager er alt over!
Fysj som jeg gruer meg, kommer til å få «mental breakdown» sikkert 1000 ganger til før jeg reiser, gleder meg til å få det unnagjort.
Snakket nettopp med en som har hatt akkurat samme operasjon som jeg skal ha og det viser seg at jeg desverre ikke kan begynne å trene «hardt» som i litt svetting før over en måned etter operasjonen – noe som kommer til å mørkne ting litt for nordsjørittet (tviler på jeg får fullført det i år). Det viktigste å tenke på etter operasjonen er å komme tilbake til god helse og være frisk og rask – og kroppen bestemmer nok hvor lang tid det skal ta, jeg kan bare prøve å være positiv… 🙂

Æææææææææææææææææææææææææææææ!!!!!!!!!!!!!!! Sånn nå fikk jeg det ut her også!!

Legg igjen en kommentar

