Påskeaften =)

Stikker bare innom her for å ønske dere en god påske – en påske som for meg inneholder mye snop og mye hvile, jeg forbereder meg til operasjon. Jeg vet jo ikke hvordan en skal forberede seg for en operasjon som dette, men jeg koser meg så mye jeg kan og prøver å slappe av så mye som mulig før den store dagen!

De siste dagene har vært preget av mye krimlesning, og avslapping. Jeg har også vært ute «på» byen og drukket alkoholfrie drinker med tonnevis sukker (knallgodt) mens min kjæreste har kost seg med en halvliter og to. Mens vi var ute så vi på Manchester United kamper (lørdag og tirsdag). Det var kos, selvom jeg og alle vi var med hadde håpet på et bedre resultat på begge kampene. Ellers har jeg hamstret inn masse godteri – som jeg skal kose meg med!

Jeg har som sagt lest noen bøker denne påsken, og tenker nå på å starte om igjen på Harry Potter, bare for å få lest de nok en gang. Bøkene som allerede er utlest er;
Sprengeren – av Liza Marklund
Paradiset – av Liza Marklund
Disse bøkene synes jeg var veldig gode, og kan anbefales – eller sprengeren er ikke så bra å lese om man har liiittt vel løpsk fantasi og klarer å se for deg ting i boken, ganske ekkelt.

Jeg er en person som helst liker å lese krim og fantasi(da i form av ungdomsbøker, lillejenta kommer ikke vekk enda:) ). Stefaren min er forfatter og han skriver mange bra barnebøker som jeg også liker å lese 🙂 Jeg blir litt barnslig til tider, men det er da bare sunt! Man må kunne slippe løs den barnslige siden av oss! 🙂

Hvilke bøker liker dere å lese?

Ha en fortsatt god påske alle sammen 🙂

Noen bilder jeg har tatt med mobilkameraet mitt 🙂

Legg igjen en kommentar

