Liten utdate!

Heihei 🙂

Her i gården er det ikke mye å meddele, har rett og slett ikke skjedd så mye mer enn det vanlige. Utenom at jeg har vært på undervisning for studiene jeg går på denne helga. Der vi gikk gjennom styrkeøvelser og hvordan man gjennomfører en styrkeøvelse med rett teknikk.Vi gikk mye gjennom «dreiemoment= vektarm x kraft». Dette kjenner jeg at jeg burde få lest mye mer på. Veldig mye biomekanikk.

Trening blir det nok ikke mer av før operasjonen, er for sliten og har for mye som skal leses og gjøres før den tid. Det blir desverre nedprioritert mest på grunn av helsesituasjonen min.
Helgen min har vært preget av mye bollespising og annet usunt. Kjente jeg trengte å slippe meg selv løs og ikke være for streng med meg selv i helga, siden undervisningen tok veldig mye av kreftene mine.

Jah, dette var vel egentlig et innlegg som ikke trengtes å legge ut i det store web, men det blir det uansett. Bare slik at dere vet at jeg er i live! 🙂

Snakkes 🙂

Legg igjen en kommentar

