Fail!

Hei godfolket! 🙂

I dag prøvde jeg meg på «proteinfluff» inspirert av Leangains. Den fluffete tingen med kakaopulver på er slik en skal se ut, min ble bare flytende… 😛


Men godt smakte det, gjerne liitt søtt. Veldig mektig! og kun 200 kcal 🙂 Men fluffy konsistens på min «fluff» er FAIL, denne oppskriften skal prøves på ny! Problemet er at det er noen proteinpulvere som ikke vil «fluffes» så i morgen eller noe tenker jeg at jeg skal prøve meg på en annen type protein.

Oppskriften er forresten:
1.25dl skummet melk, eller vann
125gram friske bær
30gr proteinpulver
Dette skal mikses i 8-9 minutter for å få en fluffy konsistens.

I går hadde jeg seifilet til middag, og frukt til kvelds (jeg hadde også knekkebrød med salami, men dere blir vel lei av å se salami bilder etterhvert.
Min mening forresten om boil in bag ferdig byggris med tomat og basilikum er at den er tørr, og kjedelig, jeg kommer ikke til å kjøpe den igjen!
Formen min var ikke mye å skryte av i går, og matlysten var lik null, men jeg klarte allikevel å presse i meg nok næring! 🙂

Nå er det ikke veldig lenge igjen til operasjonen! *grueroggledermegsamtidig…* 🙂

4 responses to “Fail!

Legg igjen en kommentar

