Fastende trening

I dag var første gang jeg prøvde trening uten mat!
Dette gikk bedre enn jeg trodde, men jeg holder fast med at i alle fall jeg trenger en form for næring før en treningsøkt, da jeg i slutten av økten såvidt klarte å løfte vektstangen UTEN vekter… . Kanskje en banan gjør godt! (kan jo hende dette var fordi formen ikke heller er på topp..)

Øvelsene jeg tok i dag var
Strakmark 40kg
Foroverbøyd Roing 30kg på romaskin med vektskiver ikke kabel… hver hånd*
Leg ext. 40 kg
Leg curl. 40 kg

Tok ikke mange øvelsene i dag i og med at formen ikke er med meg for tiden, men trenger ikke å mase mer om det nå 🙂
Tok også BCAA i dag før trening og etter trening, dette smaker virkelig ikke godt, og tenker at neste gang skal jeg blande det ut med smoothie eller trene med mat i magen 🙂

Har dere noen erfaringer med BCAA, eventuellt noen som smaker godt?
Vi snakkes 🙂

8 responses to “Fastende trening

Legg igjen en kommentar

