Medisiner, mat og ny dings!

Tenkte jeg kunne oppdatere litt mer igjen.

Nå er det 28 dager til operasjonen min, og de blodfortynnende medisinene gjør sitt. Kroppen min reagerer på de nye medikamentene i form av å være sliten både til kropp og til sinns, heldigvis er det ikke altfor lenge igjen til operasjonen – og til den tid har jeg forhåpentligvis blitt vandt til blodfortynnende, som også skal brukes etter operasjonen.
Hjertet og resten av kroppen reagerer ikke veldig sterkt til de andre medikamentene, betablokkerne. Det står på og dunker uregelmessig omtrent hele tiden. Så kan ikke skryte av at eg føler meg frisk.

Ellers går det jo greit da – men dette med hjertet og operasjonen tar opp mesteparten av dagens tanker. Så jeg kjenner ikke mye av andre tanker. Tror kanskje jeg har blitt litt koko! 😛

Matveien går greit nok
Også har jeg fått meg en ny dings 🙂


Jeg har fått prøvd min Ipod Nano ett par ganger og kjenner at jeg er veldig veldig fornøyd =D

Nå skal jeg få sett på resten av filmen jeg har sett omtrent 100 ganger «The Chronicles Of Riddick»
Vi snakkes ❤

2 responses to “Medisiner, mat og ny dings!

Legg igjen en kommentar

