Ting går fremover!

Etter en stund med negative tanker som har tatt over deler av hverdagen, satt sitt spor i kosthold og trening har jeg endelig tatt meg selv litt i nakkeskinnet. Negative tanker burde ikke ha en slik effekt på meg, eller noen for den saks skyld. Jeg var i en periode der jeg ikke visste om jeg skulle le eller gråte, hyle eller smile osv. «sykdommen» om en kan kalle det det altså hjertet mitt har spillt en veldig stor rolle for hvordan jeg har følt meg, dager der det har vært ille og ting ikke fungerte følte jeg jeg var i en form for katatonisk tilstand, der kroppen fungerte med tankene sa bare stopp.
På gode dager var jeg i god gammel «Ingrid form», men med en frykt for at hjertet plutselig skulle slå ut.

Jeg har endelig fått en dato for operasjonen min. Første datoen var faktisk så sent som 16 november, dette reagerte jeg veldig på, for jeg var jo blitt opprioritert i køen.. Så jeg ringte og hørte om det var mulig å få operasjon tidligere, det var det – så jeg har blitt satt opp for operasjone den 29 april allerede! Denne tidlige datoen medfører at jeg umiddelbart måtte starte med blodfortynnende piller, jeg må opp på sykehuset flere ganger for å måle min INR(blodlevring – altså tykkelsen på blodet mitt). Alt dette skal skje samtidig som studier er på sitt sterkeste, undervisningshelger, ekstremt mange sider skal leses, forstås og huskes.
Men takknemlig er jeg, sjansen for å få hjelp på så kort tid tror jeg er relativt liten.
Jeg skal selvfølgelig holde dere oppdatert i hvordan det går formmessig, kostholdsmessig og trening. Dette blir en utfordring for meg, jeg vet ikke hvordan ting kommer til å være fremover, men jeg skal prøve å holde på mine gode rutiner, og tenke positivt 🙂
Vi snakkes =)

One response to “Ting går fremover!

Legg igjen en kommentar

