Radiofrekvensablasjon!! Iiiiiik!!!

Heihei, nå ble det plutselig en fridag fra blogging. Glemte det litt ut, heh.
Uansett, i går tok jeg noen form bilder, egentlig bare av magen, kjenner det ikke er veeeeldig mye å skryte av, men har jo liitt muskler da, bare fettet som blokker litt utsikten.


De siste to tre dagene har jeg spist havregrøt til frokost, og to dager med lapskaus 🙂 Mmmm 🙂
I går hadde jeg også polarpizza lagt av søsteren min, glemte å ta bilde, men det var knallgodt! Jeg var hos kjæresten min til fem ca, også reiste jeg og mellomste søster til eldste søster og hadde filmkveld det vi blant annet så på Tron: legacy, knallbra film!!!

I dag har jeg vært på sykehuset for å se hva som er galt med meg, det virker som om det er så enkelt som en Takykardi, ikke noe alvorlig sier doktoren, men blir operasjon i hjertet for å fikse dette!
Operasjonen kalles Radiofrekvensablasjon
Den utføres ved å føre ledninger fra lysken og opp i hjertet, der «arrer» de den delen av hjertet som skaper forstyrrelsene. Denne operasjonen kan ta opptil 5-6 timer. og sjansen for suksess er 95 %. Håper jeg er av de 95%! Iiiiiiik, jeg skal operere!!!

Kjenner jeg gruer meg skikkelig til brevet som kommer i posten om når jeg skal til bergen…
Ellers fikk jeg også økt dosen med betablokkerne fra 2.5 mg til 5 mg. Så får vi se om jeg slipper rytmeforstyrrelser frem til operasjonen!

 

Men nå skal jeg trene, så vi snakkes senere 🙂

One response to “Radiofrekvensablasjon!! Iiiiiik!!!

Legg igjen en kommentar

