Angry

Nei, jeg er ikke sint, jeg har bare fått totalt «dillå» på angry birds… Trodde ikke det skulle gå an!!! Hehe.. Så her har du min fredagskveld, er ikke ofte slik da, men gud så avslappende!
Har ikke gjort mye annet etter trening enn å lage meg mat og sitte i stolen min, har vært trøtt og giddeløs, så da ble det slik! 🙂

Dagens trening skulle egentlig være både kondisjon og styrke, men det ble bare styrke.
Markløft 60kg 3×8
Knebøy 40kg 3×5 slowmotion
Benkpress 30kg 3×8
Roing m/manual 16kg 3×8
Nedtrekk 33kg 3×5
Skulderpress 8kg mangerep korte pauser 3 sett
Lårcurl liggende (lett) 25kgx10
Mageintervall (planke, båten med bevegelse, «bensenk med armer og ben», bensenk til siden) 3 sett 15sek pause mellom sett.
biceps og triceps – lenge siden…

Følte økten gikk bra, men noe tull er det jo alltid med hjertet…

Middagen min bestod av karbonadedeig, løk, rødløk, hvitløk, chili, pesto og byggris.
Ser gjerne ikke så delikat ut, men var sterkt og godt! 🙂 hadde i 2 chili! 🙂

God Natt alle sammen 🙂

2 responses to “Angry

Legg igjen en kommentar

