Dette har jeg spist i dag :)

Jeg stod opp gangske tidlig i dag egentlig, kanskje litt for tidlig. Det ble nå slik da. Så dette har jeg spist til nå i dag;


Havregrøt, med most banan til frokost
To knekkebrød, en kiwi og en skyr til lunsj.

Tenker jeg snart skal ta meg en tur, tenker å gå hjemmefra til byen, ca 1 mil. Blir en lavintensitetsøkt i dag, siden jeg trente så lenge i går.

Ble bare en liten oppdatering nå, i og med at det ikke har skjedd så mye i dag.
Vi snakkes 🙂

Legg igjen en kommentar

