Dagens :)

Dagens mat;
Frokost – smoothie av kiwi, mango, eggehvite, og litt appelsinjuice
Lunsj – to knekkebrød med salami, et spelt polarbrød med ett egg og en eggehvite
Middag og kvelds – Kyllingkjøttdeig, servert med hjemmelaget saus(paprika, hvitløk, rødløk, løk, chili og litt vann) og hveteris.
Mellom trening en proteinshake.

Dagens trening;
Styrke
Benpress 100kg 4×8
Strakmark 60kg 3×8
Benkpress 30kg 3×6
Nedtrekk 35kg 8×3
Roing m/manual 16kg 3×8
Skulderpress m/manual 10kg 3×6
Hipthrust 30kg 3×8
Mage – crunches, russian twist og båten med bevegelse

Kardio
75 minutter langspinn

Dagens form;
Er ikke helt i form i dag, men jeg fikk inn treningen, og presset meg selv (kanskje liiitt for hardt, men jeg liker å trene!). Hjerta hoppet faktisk insane hardt midt i spinningøkten – skummelt!!

Dagens favoritt;
Sausen jeg lagde til maten, grønn te as always, og en veldig godt gjennomført treningsøkt 🙂

Dagens lille nedtur;
Et hoppende hjerte (uregelmessig) er aldri kjekt.

Ps. Har forresten lagt til bilde av tortillapizzaen jeg spiste i går 🙂

4 responses to “Dagens :)

  • mette helen

    Vera forsiktige!! Trening kan du alltids ta igjen! D kan du kje med hjerta vettu..

  • jorunn seldal

    Heilt enig med mette! Ta det med ro ellers så ende du opp sånn som eg har det nå. Forresten den smoothie greia såg god ut, men eg e redd for salmonella i rå egg. Mamma fikk jo det…

  • vidar

    litt skummelt med hjerte… synes legen din det er heilt greit at du kjører harde lange økter? såg på ka du trente i styrke, du er sterk jo:O

  • Ingrid

    Legen meine det e heilt greit at eg trene, for det kan virke forebyggende øve lengre sikt. Takk 🙂 Fekk to kommentarer av to middelaldrende menn som sa eg va ein sterk liten jente 😛

Legg igjen en kommentar

