Mellommåltid/Lunsj

Mmm så godt det var!!!
Jeg blandet 2 eggehviter, sukrin, mango og en skyr med stavmikser, knallgodt!!
Det er enkelt, sunt og tar ikke lang tid! 🙂
Om du vil ha litt å tygge på kan du bare slenge i noen mangobiter eller jordbær, alt ettersom hva du vil ha! 🙂
Ja, her har vi også min obligatoriske kopp med te 🙂 🙂
Dette ble min lunsj egentlig, da jeg ikke er veldig sulten og er lei av vanlig skyr til mellommåltid 🙂

Hva legger forresten dere i begrepet slanking?
Jeg føler slanking er et negativt ladet ord, i den forstand at folk flest bruker dette ordet når de går på en midlertidig diett, som også bare gir midlertidige resultater.
Slanking for meg går mer på å endre livsstil – spise sunt, om man går ned i vekt er dette bare et pluss, man kan også gå opp i vekt, selvom man slanker seg, man legger på seg muskler. Dette passer mye bedre i ordet slanking etter min mening.

Legg igjen en kommentar

