Masse mat :D

Det kommer nok  til å bli en del måltider fremover her kjenner jeg 🙂 sunne og gode måltider!
Allerede i dag har jeg spist, masse egg, to knekkebrød, 4 skiver salami, 1 kiwi, 1/2banan, 1 proteinshake, en skyr, 1/2 mango 1 polarbrød(spelt). Og senere blir det Tortillapizza som er laget av en tortillalefse, 200gram karbonadedeig, mozarella ost, champignon og creme fraiche 😀
Alle måltidene blir til sammen 1540 kcal. Nå har jeg ikke et bestemt skjema jeg går etter, så om jeg trenger mer mat så bryr det meg fint lite om kcalnivået øker. 🙂 Jeg hører på kroppen, og den har vært sulten i dag 🙂


Nå bærer det til trening, så snakkes vi senere 🙂

2 responses to “Masse mat :D

  • vidar

    du drikker mye te!! du må bruke en formue på te:P men te er sunt 🙂 btw har du klart å slutte med all redbullen????

    • Ingrid Dirdal

      Drikke masse te ja 🙂 😛 Kjøper sånne økonomipakninger 😀 Så er ikke så dyrt 😀 Jeg prøver å slutte helt med red bullen, kjenner det er vanskelig, men jeg har ikke hatt det på over en uke nå tror jeg 😛

Legg igjen en kommentar

