Jepp, i morgen ér en ny dag det!

Da blir ting bedre, skal få ringt legen, si at dosen min desverre må økes, for hjertet slår like uregelmessig. Jeg skal hjem fra kjæresten 😦 Men treffer han på onsdag igjen da 🙂
Jeg skal kanskje trene, om hjertet mitt endelig bestemmer seg for å slå litt normalt igjen. Om jeg ikke får trent skal jeg prøve å få handlet inn for uken som kommer 🙂

Jeg skal tenke positivt i alle fall 🙂

A man is but the product of his thoughts. What he thinks, he becomes.
Mahatma Gandhi.

4 responses to “Jepp, i morgen ér en ny dag det!

  • vidar

    du e flink som klarer å se fremover!
    eg har lurt på hvordan d har gått med hjerta ditt. dumt d ikke e som d skal være.
    håper du snart får orden på hjertet:)

  • vidar

    eg har vært syk i snart 3 uker. blir ikke ordentlig frisk. legen tror det er virus eller noe sånt. så formen er ikke heilt sånn som den skal.

    får du trent noe fremover eller hindrer hjerte deg?

    • Ingrid Dirdal

      Jeg får trent, men det blir begrenset hvor mye jeg kan ta i og hvor lenge og ofte jeg faktisk kan trene. Jeg kan ikke lenger trene hver dag. Men jeg prøver å trene når jeg føler meg i god form 🙂

Legg igjen en kommentar

