God dag =)

Hei på dere godfolka 🙂
Jeg stod opp ca halv 11 i dag morges – ble litt sent fordi jeg sovnet ikke før halv 2, kjæresten hadde besøk. Da jeg stod opp hadde jeg store planer om å spise knekkebrød med makrell og salami som pålegg, men dette gikk ikke så bra – Makrellen, som ble åpnet i går morges var dårlig, og salamien hadde blitt mugla av alle ting, jeg som er en storspiser av salami, det burde vært umulig…
Det var sikkert ikke så interessant, men skikkelig trist… 😛 Så etter mye om og men, ble det norvegia ost på de to knekkebrøda – var ikke spesiellt godt, tror jeg liker best smeltet ost…
Ellers har det blitt en del kopper grønn te, 4 med honning i og 2 uten honning, prøver å kutte ned honningen 🙂
Akkurat nå har jeg begynt på nytt med sesong 1 av Heroes.
Synes egentlig denne serien er ekkel, men har aldri komt lengre enn sesong 1, så jeg skal prøve å se flere sesonger, må bare bli ferdig med denne sesongen!
Dette var et høyst uinteressant innlegg, men det må vel til det også for å holde en blogg litt oppegående… HIHI
Dere får ha en fin og interessant dag 🙂

Legg igjen en kommentar

