Inngått en avtale…

Jepp, jeg har inngått en avtale med Maren – vi skal fra nå av spise så sunt som mulig, trene styrke 2-3 ganger i uken og kardio 2-3 ganger i uken!
Dette kjenner jeg blir vanskelig, fordi jeg ikke har vært så flink i matveien i det siste. Men sammen skal vi nok få dette til! 🙂 Forberedelsene startet i dag og på mandag blir det FULLT kjør med sunn mat!!!

I dag har jeg spist
To WASA havre knekkebrød med salami 1 egg

To og en halv WASA havre knekkebrød med salami + en hel mango og en håndfull druer

Villris og litt byggris sammen med sunn karrigryte og kylling

SUNN brownie (sukkerfritt) og gulrotkake (sunn denne også!) Moren til kjæresten min har bursdag, så da ble det litt kake. 1 stykk av hver.

Frukt blir det til kvelds i dag.

Skal gå litt mer inn på hva denne avtalen innebærer for meg! 🙂

 

Ingrid xx

Legg igjen en kommentar

