Heihei…

Beklager lite blogging de siste dagene, har ikke vært helt i toppform, og har brukt mesteparten av tiden til å slappe av. Først i dag fikk jeg til å trene igjen etter en tung økt på tirsdag. Hjertet slo skikkelig ut både tirsdag òg onsdag så det tok litt på kreftene, men treningen tirsdag gikk kjempe fint og jeg regner med at hjertet gjorde «rett» i å slå helt koko kun denne dagen!

Ellers fikk jeg ikke trent i går, men tok dette igjen i dag – og slo til med 45 minutter kardio etterfulgt av styrke.
Roing med manual 18kg hver arm 3×5
Benkpress med manual 10kg hver arm 3×10
Knebøy høyrep korte pauser 10kgmanual en arm.
og mage og rumpe trening uten vekter.

Hvordan har deres dag vært ? 🙂
Forresten så fikk vi resultat på eksamen i dag og jeg er klar for neste emne som skal gjennomføres – Treningsveileder 🙂 Gleder meg!

Legg igjen en kommentar

