Tidlig morgen

Jepp, sto opp klokken 06.45 i dag, føler alltid jeg har det så travelt når jeg står opp, og i dag skal jeg på sykehuset for å få på meg en hjertemonitor, som skal være på i 24 timer. Siden timen min på sykehuset er klokken 09.45 måtte jeg bare stå opp 3 timer før… Selv om jeg bor 10 minutter unna med buss… Går bare ikke an å forsove seg i dag, så derfor stod jeg opp tidlig!
Frokosten er allerede inntatt, havregrøt med most banan og kanel – mmmmmm ❤
Så noenlunde slik ut, bare uten proteinshake…
Nå tenker jeg å slappe av frem til jeg skal ta bussen. 🙂 Herlig å ikke måtte stresse for mye om morgenen, jeg liker veldig godt å har god tid om morgenen, det hjelper meg til å stresse mindre utover dagen 🙂

Ingrid xx

One response to “Tidlig morgen

Legg igjen en kommentar

