Holter

Det kalles hjertemonitoren jeg har på meg 

Den ser ca slik ut – bare en (mye) eldre versjon. Jeg har litt «flaks» om man kan kalle det det, for hjertet slår skikkelig i dag.. så det positive med det er at man får en skikkelig måling av hjertet på sitt verste. Men det negative er jo at det er ubehagelig…
Denne monitoren skal jeg ha på meg frem til i morgen tidlig, også må jeg vente til 18mars for å få svar på hva hjertet mitt faktisk holder på med.

Så vi får vel se hvordan det går i dag med intervalltreningen også videre 🙂
Dagens trening blir forresten intervall på spinningsykkel, og «nordsjøritttimen» på sats 🙂

Ingrid xx

One response to “Holter

Legg igjen en kommentar

