Heisann =)

Da var jeg tilbake igjen!
Jeg får vel fortelle litt om hva jeg har drevet med den siste uken. For dere som ikke har fulgt med på denne bloggen før, har jeg nettopp hatt eksamen, har litt blandede følelser for hvordan den gikk, men regner med det blir en grei/god karakter på denne! Før torsdag (altså før eksamen) va hovedfokuset lesing til eksamen og totalt avbrekk et par timer til dagen. Tirsdag var det planlagt lunsj med felles studenter på grunnstudiene – meget kos 🙂
Onsdag ble det lesing et par timer før jeg tok kvelden (klokken 14.00) Deretter hang jeg med Maren – ei god venninne 🙂 Vi spiste lunsj og gikk på kino 🙂
Torsdag ble det eksamen.

Etter dette har jeg bare slappet av og ikke gjort så mye, sett på VM på tv og «chilla». Matveien har ikke vært perfekt, og trening ble det lite av. Jeg følte det var en velfortjent avslapping etter eksamen.
Kan vise dere hva jeg har spist litt av denne uken, ikke veldig spennende, men har prøvd meg frem med ulike krydder så tenkte jeg kunne dele dette! 🙂

Den nederste retten var dagen middag – karbonadedeig med karrisaus og grønnsaker servert med hveteris 🙂

Har dere forresten sett firefly serien? Jeg fikk helt «dillå» og måtte se alle episodene som ble spilt inn (de avsluttet desverre midt i sesongen på grunn av dårlig audiens… 😦 ) Så fant jeg en juice som heter firefly, det var litt løye 🙂 jeg måtte bare smake disse 🙂

Snakkes 🙂

Legg igjen en kommentar

