Mmmm!!

God morgen alle sammen, dette er hva jeg har spist i dag, foreløpig såklart. Jeg skal på trening om ca 10 minutter og tenkte jeg kunne slenge inn disse to herlighetene! – Mmmm!!  Grunnen til at jeg trener nå er fordi jeg senere skal trene med søsteren min. Også tenkte jeg at jeg kunne heller hjelpe henne og fokusere skikkelig på at hun gjør øvelser riktig! 🙂 Kjenner jeg er trøtt, men jeg klarte å motstå sengen i dag og kom meg opp til en respektabel tid (TIDLIG). Skikkelig frokost blir nok inntatt rett etter trening tenker jeg 🙂 Så vi snakkes siden ❤

Ingrid xx

2 responses to “Mmmm!!

Legg igjen en kommentar

