Treningen

Da var trening gjennomført, jeg har fått lest litt og sovnet igjen! Jaja. Greit det 🙂
Frokosten er også spist opp. Nå skal jeg få lest litt til før jeg treffe M(søsteren min) på sats.
Frokosten min ble som vanlig havregrøt med most banan – proteinshake og grønn te var også på plass! Nå har jeg ikke flere bananer igjen, så vi får se om det blir havregrøt til frokost i morgen!! :O

Merker at etter hver trening begynner hjertet mitt å tulle skikkelig, det fyker opp i rytme også raser det igjen. Veldig irriterende, men jeg må bare holde motet oppe.

Dagens trening ble som følgende:
Markløft 50kg 4×8
Knebøy 40kg 4×8
Benkpress/stang 27.5kg 3×8
Nedtrekk/en arm om gangen 15kg 4×8
Roing/en arm om gangen 20kg 4×8
Crunches 3×10
Benhev 2×6
Crunches/maskin 2×10
Triceps/kabel 20kg 1×15

Ingrid xx

Legg igjen en kommentar

