SPIS: Pære

Pære er en saftig og god frukt. Personlig spiser jeg ikke mye av den, rett og slett fordi jeg ikke tenker så mye over hvilken frukt jeg skal kjøpe, jeg kjøper det som frister 🙂

Men selvom jeg ikke spiser det betyr ikke dette at den ikke er god, for det er den!
I tillegg til å smake godt, samtidig som den slukker tørsten din inneholder denne frukten mye kostfiber som er bra for magen og fordøyelsen. Denne frukten som alle andre frukter inneholder noe kalium. Kalium er viktig for væskebalansen i kroppen og bedrer også hjertehelsen.

Prøv pæren med andre frukter i en fruktsalat, eller bare spis den som et mellommåltid 🙂

 

One response to “SPIS: Pære

Legg igjen en kommentar

