Null trening…

Nei, det ble ikke trening i dag heller… Formen er ikke i hundre og når det ikke er hjertet som tuller så tuller jammen meg noe annet.. I dette tilfellet svimmelhet og hjertet samtidig..
Så jeg setter meg heller noen andre mål.
– Spise sunt – i dag har jeg hatt hjemmelaget nachos – kommer innlegg senere.
– Prøve å trene når formen sier ja.
– Kose meg med andre ting.
– Lese bøker
– Slappe skikkelig av og komme i form igjen.
– Lage meg et nytt og tilpasset treningsprogram som er litt mildere mot kroppen, og som har hovedfokus på øvelser som inkluderer mest mulig muskler i ett.

Fortsette å blogge… 🙂
Tenke på ting før jeg legger meg, slik at jeg får en skikkelig god natts søvn uten forstyrrelser.

Disse tingene her føler jeg er viktig for at jeg skal holde meg i relativt god fysisk og psykisk form.. Det å være syk, og ikke vite hva som foregår med hjertet annet enn at «det ikke er noe alvorlig», tærer på kropp og sinn.
Så jeg må bare passe på å holde motet oppe, ikke surmule. OG SLAPPE AV!

I morgen blir det nok uansett trening med søsteren min, så da får jeg se hva som blir gjort – om jeg trener kondisjon, styrke eller begge deler kommer helt an på dagsformen.

Snart kommer nok ting tilbake til normalt igjen, og jeg kan trene og spise sunt uten at det har noe å si for hjertet og resten av kroppen min!

Ingrid xx

Legg igjen en kommentar

