"Nachos"

En form for det i alle fall…
Jeg prøvde meg på en egen tacosaus i dag, og lagte min egen nachosrett med svinefilet.
Dette hadde jeg med i matlagingen i dag
Nachips – old el paso
Svinefilet – oppskåret
Squash
Paprika
Løk (1/2)
Hvitløk 2 fedd
Chili
Champignon
Mozarella
Krydder
Tomat på boks
Sausen lagte jeg av
Chili
Hvitløk
Løk
Paprika
Tomat på boks
Krydder (salt, pepper, chilikrydder, hvitløkspulver)
Mikset alt sammen med stavmikser.
Stekte svinekjøttet og tilsatte sausen, etter det helte jeg sausen over nachipsene i en ildfastform og hadde mozarella over – Inn i stekeovnen til osten er gyllen (stekeovnen ville ikke varme seg til mer enn 100grader og tålmodigheten min tok slutt.. )
Sleng noen nachips over om du vil 🙂

Lite tips til meg selv; Ikke ha nachipsen på bunnen, de blir myke og ikke fullt så gode som de er når de er sprø. De skal slenges på toppen, med ost over!
4 responses to “"Nachos"

Legg igjen en kommentar

