Ikke akkurat morgenfugl

God morgen alle sammen, jeg våknet ikke før halv 10 i dag, jeg som alltid planlegger å stå opp klokken 8… Men jeg sto opp sent, og sånn er det bare 😀 (litt herlig var det og da!) Kan jo ikke være morgenfugl hver dag 🙂
Jeg fyrte i gang med litt havregrøt, med most banan og vann i dag.

Godt med en god og varm grøt om morgenen. Også har jeg jo den obligatoriske koppen med te, og proteinshake fordi den er god 🙂 Jeg sov som en stein i natt, og våknet kun en gang for å gå på do. Rart at jeg våknet så sent da, med tanke på at jeg ikke la meg så veldig sent. Jeg trengte nok den søvnen! I dag håper jeg å få lest litt, så først og fremst står det på planen min, og hvis formen sier ja, blir trening plan nummer to 🙂

Har dere sovet godt i natt?

Legg igjen en kommentar

