SALAMI

Jeg har blitt totalt hektet på salami… Har vært hektet siden desember engang. Spiser dette i alle fall et par ganger hver uke, og de dagene jeg ikke spiser salami tenker jeg på salami!

 

 

 

 

Salami in my heart liksom.. 😀

Så .. Frokosen min ble… SALAMI

5knekkebrød
10skiver salami
Grønn te med sitronsmak og honning i.
Termos med varmt vann – til mer te.

 

 

 

 

 

 

 

Ellers i dag (og i går) kjenner jeg at hjertet ikke har spilt helt på lag med meg… Men sier legene jeg skal trene, ja da trener jeg… 🙂 Så i dag om jeg orker skal jeg få skvist inn en liten styrkeøkt – det tærer ikke like mye på hjertet i forhold til hva kondisjonstreningen gjør med meg.

Hva synes dere om de nye kostrådene forresten?

Her er en link til en blogg jeg leser hver dag – flerne ganger til dagen. Kristine som skriver denne bloggen har skrevet ett innlegg om hva hun synes om de nye kostrådene

Håper dere får en fin dag på jobb eller på skole 🙂

Ingrid xx

2 responses to “SALAMI

  • jorunn seldal

    Syns de er helt dumme! Og nå skal vi se på svin som rødt kjøtt! Viste deg jo artikkelen om det!

    • Ingrid Dirdal

      Ja ikke sant… Det synes jeg er utrolig dumt. Men jeg må si meg enig om at man bør spise mer frukt og grønt, og at poteter inngår i en egen kategori. Liker ikke det med rødt kjøtt da… Domt.
      Det er mye jeg er enig i de nye kostrådene, men det med rødt kjøtt og svin – helt på jordet.

Legg igjen en kommentar

