Dagens

Dagens lunsj ble en god del sunnere enn frokosten min

 

 

 

 

 

 

 

Appelsin
Eple
Banan
Pithaya
Mango
Granateple
Skyr
Det var veldig godt med en fruktsalat, lenge siden jeg har hatt dette nå!

Det blir ikke noe trening for meg i dag, i og meg at hjertet mitt virkelig ikke spiller på lag med meg i dag – det fyker opp i over 120 også plutselig raser det ned igjen til 50-60 slag. Ikke kos. Skal snart ta medisinen min for i dag, så får vi se hvordan jeg er da. Om jeg blir bedre, men tviler sterkt på at trening skjer i dag uansett.

I kveld skal jeg ha seifilet til middag 🙂

Legg igjen en kommentar

