Mat og sånt

Tenkte jeg kunne dele meg meg lunsjen min, og mine utallige kopper med grønn te og honning 🙂
Og for folk som ikke har sett meg før slenger jeg inn et bilde av hvordan jeg ser ut 🙂
Ja også slengte jeg inn et bilde av hjemturen min idag – strålende vær og stille på sjøen 🙂 Herlig!

Lunsjen min bestod av
1/2 blomkålhode
1/4 løk
1 hvitløksfedd
1 kyllingfilet, 1/2 rødløk, 1/2 gulrot, 100 gram sellerirot 🙂 og østerssaus for å piffe det littegrann opp 🙂

Her er forresten middagen min og, den var så stor at jeg måtte ha den i en svær bolle! Du ser forskjellen 🙂
Middagen var forresten akkurat de samme ingrediensene, bare ikke østerssaus, men chilikrydder, og thai curry krydder med litt vann (hadde ikke kesam eller noe lignende for å mildne smaken, så det ble sterkt!)

Ellers var jeg på trening for første gang på en uke.
Styrke og kondisjon
Strakmark 40kg 3×8
Benkpress 20kgx10 30kg 2×7
Benpress 70kg 3×10
Roing med stang 30kg 3×5
Mage
Spinning i 55 minutter var siste del av treningen min i dag. Jeg tok det rolig i dag fordi jeg ville ikke presse meg for hardt på grunn av hjertet. Det var nok lurt! 🙂 Nå har jeg supervondt i magen (totalt oppblåst…) og det er ingenting jeg kan gjøre med det.. så jeg tror sengen blir min gode venn ganske snart!

Vi snakkes 🙂

Ingrid xx

Legg igjen en kommentar

