God morgen :)

Jeg har våknet av meg selv klokken 9 de siste dagene og har sovnet på omtrent samme tid hver natt, det har vært herlig. En viss døgnrytme er ingenting å klage på 😀 Jeg har enda ikke fått trent noe siden Mandag, men jeg kjenner at kroppen min begynner å godta hjertemedisinen som må tas, så dette lover godt for trening og kosthold på mandag! 🙂 Regner med at jeg starter veldig rolig med trening, også kjører jeg på med sunn mat fra mandag morgen av!

I går og i dag har jeg gomlet i med utallige knekkebrød med salami på, jeg har spist litt sjokolade, og drukket red bull for første gang siden 2010. Jeg har spist relativt sunne middager – men ikke så sunt som når jeg lager det (jeg bor hos typen min og hans familie for tiden, litt redd for å være alene akkurat nå så derfor ble det sånn 🙂 ). Det passer egentlig fint med et lite avbrekk, det gir meg tid til å samle tankene og roe meg skikkelig ned slik at jeg blir bedre!

Jeg er utrolig takknemlig for at jeg går på nettstudier, det gir meg frihet til å lese når jeg vil og fullføre oppgaver når jeg vil. Med tanke på at jeg er syk og har vært det i de siste månedene nå så passer denne ordningen helt perfekt 🙂

Ellers er det snø i Stavanger og da jeg sto opp i går var det 7 minusgrader… Gleder meg stort til sommeren!

Ingrid XX

2 responses to “God morgen :)

Legg igjen en kommentar

