Total utskeielse!

min beskrivelse av denne helgen! TOTAL utskeielse, med vilje!

Det var kake og pannekaker på fredag, selskap, med kake og litt mindre sunn mat og ut i byen og alkohol på lørdag, på søndag var det kake, boller og alt usunt for å bearbeide min bakrus!

Det var en god helg, men jeg kjenner det blir godt å komme skikkelig tilbake til gode rutiner igjen!

Dagens trening blir muskulær utholdenhet – og kondisjonstrening, tenker langkjør, men får se hvordan formen er.

 

Ellers har jeg fått totalt «dillå» på urge intense, en energidrikk som både er usunn, og ikke altfor god… Desverre! Flytende kalorier er ikke bra. Spesielt ikke i form av rent sukker…

Frokosten min ble 2 egg og 150 gram mager falukorv 🙂

 

Legg igjen en kommentar

