Liten oppdatering fra denne kant.

Jeg har nok en gang vært en dårlig blogger, jeg skal love at etter eksamen skal jeg blir bedre. Det har ikke skjedd så mye fra min kant, men det som har skjedd kan jeg vel dele med dere!

– Jeg har eksamen i grunnkurs om 3 uker fra i dag av. Helt utrolig hvor fort tiden går.
– Jeg var på kurs for å lære meg om musklene og anatomien vår, helt utrolig kjekt, nei jeg kødder ikke. Jeg trodde jeg hadde kontroll på hva som var hva i kroppen. Hadde jeg ikke kontroll før helga har jeg i alle fall det nå! Utrolig kjekt!!!
– Jeg har kommet meg på jobb igjen etter 3/4 ukers sykemelding pga hjertet som tuller. Det gikk greit, men kjenner enda hjertet ikke alltid vil samarbeide med meg.

Treningen
– Jeg trener like ofte som før, skulle ønske jeg kunne fått inn kondisjonstrening litt oftere, men er ikke 100% motivert for kondisjonstrening inne… Og været sier nei takk til sykkelbesøk ute.
– Jeg har enda hovedfokus på muskulær utholdenhet, men ettersom dette ble utrolig tungt og langtrukkent sist uke bestemte jeg meg for å trene tung styrketrening, med færre øvelser denne uken. Jeg kommer til å variere dette annenhver uke. Neste uke blir det go’gang igjen med mange repetisjoner og litt flere øvelser.

Maten
– Jeg er flink nok til å spise greit nok sunt, men det sniker seg inn en bolle, en sjokolade eller noe lignende litt for ofte, så dette må jeg kontrollere. Akkurat nå sitter jeg forresten med «urge intense», den er desverre fullproppet med sukker. Det er noe jeg bør jobbe mer med. Karbohydrater som ikke kommer fra rent sukker.

 

Kosttilskudd
– Jeg har nettopp fått min dose proteinpulver for et par måneder, og det er bra. 🙂

Dette er mine mer vanlige frokoster og lunsjer som blir inntatt i løpet av dagene som går. Har ikke vært like flink å ta bilder av middagen, da jeg er altfor glad i å spise opp middagen før jeg kommer på at jeg skulle tatt bilde av den gode maten…

 

Uansett, håper dere fortsetter å følge med på bloggen min, og jeg skal virkelig prøve å blogge mer fra denne kanten. Det er ikke nødvendigvis slik at det kommer blogginnlegg hver dag, andre dager kan det kanskje komme flere på en dag. Vi får se hva som skjer 🙂

 

Ingrid xx 🙂

Legg igjen en kommentar

