Personen bak denne bloggen

Jeg er ei jente på 20 år. Har bodd i Stavanger hele livet mitt og nyter den vestlige byen 🙂 Tror aldri jeg kommer til å forlate denne byen – i alle fall ikke lengre enn nødvendig. Jeg har hatt en litt lang vei til å finne ut hva jeg vil gjøre med livet mitt. Da jeg var 10 og helt frem til jeg var 15 ville jeg bli astronom eller noe slikt, jeg ville til månen, finne stjerner og så videre. Da jeg ble 15 og gikk i 10.ende klasse var jeg lidenskapelig interessert i fotografering, og dette varte frem til jeg var ca 17.5 år, da hadde jeg gått lenge nok på medier og kommunikasjon til å finne ut at mitt potensiale ikke var bra nok for den type arbeid.

Jeg ble 19 år, jeg gikk mitt siste år på videregående, påbygg. Jeg fikk en større interesse for å trene etter jul 2009 altså mitt siste halvår på skole. Jeg trente hver dag – jeg begynte å spise utrolig sunt, jeg ble ikke lei av dette og nyter hvert øyeblikk av trening og sunn mat (selv om jeg unner meg usunn mat i blandt). Jeg ble ferdig med videregående 10kg lettere og så bedre ut enn jeg noen gang før har gjort. Jeg tenkte å begynne på idrett på UiS, jeg kom ikke inn til å begynne med (etter alle bøkene var kjøpt til engelsken kom jeg inn selvfølgelig…), så det ble engelsk som en «distraksjon» fra å gjøre ingenting, og fordi bøkene var så dyre… I oktober bestemte jeg meg for å studere til å bli personlig trener på NiH. Disse studiene er enda i arbeid.

Alle kan finne sin lidenskap – noen senere enn andre. Jeg fant min, personlig trener, og etter jeg er ferdig utdannet personlig trener skal jeg jobbe videre for å bli enten fysioterapeut eller ernæringsfysiolog.

Dette har jeg enda litt god tid til å bestemme meg for, så til den tid kommer fokuserer jeg på personlig trener utdanningen min.

Ellers har jeg en fantastisk kjæreste, en mor som er som min beste venn, og to kjekke søsken, og to tanteunger!

Håper dere liker bloggen min.

Ingrid xx 🙂

4 responses to “Personen bak denne bloggen

Legg igjen en kommentar

